Mit hoz a Jézuska? A gyerekek titkos kívánságlistája 2025‑ben

Mit hoz a Jézuska? A gyerekek titkos kívánságlistája 2025‑ben

Utolsó frissítés: 2025-12-02

Interaktív plüssök, újgenerációs társasjátékok és a Labubu figurák tarolnak idén karácsonykor. Eláruljuk, mire vágynak a gyerekek a legjobban!

Home » Mit hoz a Jézuska? A gyerekek titkos kívánságlistája 2025‑ben
Mit hoz a Jézuska? A gyerekek titkos kívánságlistája 2025‑ben
Mit hoz a Jézuska? A gyerekek titkos kívánságlistája 2025‑ben – Kép: Pixabay
  • Az idei szezon slágerei az interaktív plüssök, a kreatív társasjátékok és a LEGO szettek.
  • A TikTok és az influencerek hatása óriási: a Labubu figurák és a Bobatea plüssök valóságos őrületet indítottak.
  • A szakértők szerint a szülők egyre inkább közös élményt keresnek, nem pusztán tárgyat ajándékoznak.

Mit hozzon a Jézuska? Eláruljuk mire vágynak a gyerekek idén a legjobban



A karácsony közeledtével szülők és nagyszülők törik heteken át a fejüket azon, mi kerüljön a fa alá a gyereknek. A boltok polcai roskadoznak, a kínálat szinte átláthatatlan, a trendek pedig villámgyorsan változnak. A szakértő elárulja, hogy melyek az idei szezon igazi slágertermékei.



Bár tévés reklámok és a népszerű sorozatok folyamatosan alakítják a gyerekek kívánságlistáját, az utóbbi időben egyértelműen felzárkózott melléjük a közösségi média és az influencerek világa.



A valódi élményre vágyunk



„Egy-egy TikTokon felkapott termék iránt szinte robbanásszerűen megnő a kereslet. Ugyanakkor azt is látjuk, hogy a szülők egyre tudatosabbak, fontos számukra a minőség, a biztonság és az ajándék tartóssága. Olyan játékot keresnek, ami valódi értéket képvisel”
 – magyarázta a jateksziget.hu-t üzemeltető Replica 2017 Kft. szakértője.



Borhi Zsombor szerint a Covid utáni időszak egyik legerősebb tendenciája idén is folytatódik:

A digitális világ ellensúlyaként rendkívüli módon felértékelődött az offline, közös játékélmény.

A szülők már nemcsak egy tárgyat, hanem közös időt, közös élményt szeretnének ajándékozni. Az együtt megélt élmények iránti vágy a társasjátékok piacán is meglátszik. A kiadók évről évre elképesztő újdonságokkal rukkolnak elő,. Az olyan klasszikusok, mint az Uno, mellett egyre keresettebbek az innovatívabb játékok is.

  • Az egyik idei sláger a Shadow Ninja. Bár itt mindenki magáért játszik, a győzelemhez mégis valamilyen szinten csapatban kell működni. Ez egy teljesen új perspektívát ad a megszokott társasozáshoz.
  • Remember the Music tökéletes választás, ha több generáció játszik együtt, hiszen ügyesen keveri a mai modern és a régebbi idők zenéit.
  • Kamuzol nevű játékot a fiatalabb generáció nyelvezetére szabták, ahol garantált a nevetés, miközben megpróbáljuk kitalálni, ki mond igazat.
  • A készségfejlesztő és építőjátékok kategóriája továbbra is a csúcson van, élén természetesen a LEGO-val, amely idén is minden korosztálynak kínál fantasztikus szetteket.




A plüssfigura örök klasszikus, de a mai kedvencek már sokkal többet tudnak, mint korábbi társaik. A licenc termékek között Magyarországon továbbra is töretlen a Bing nyuszi és barátainak népszerűsége, ők a legkisebbek biztos befutói.



Az igazi áttörést az interaktív plüssök hozzák.

„Az idei év egyik vitathatatlanul legnagyobb slágere egy elalvást segítő plüss” – emeli ki a szakértő. „Ez a különleges játék nemcsak egy puha barát, hanem valódi segítség a kisgyermekes családoknak. Finoman, szinte a szívveréshez hasonló ritmusban szuszogó hangot ad ki, megnyugtató altatózenét játszik és lágy, álomba ringató fénnyel világít, így segítve a legkisebbeknek a nyugodt elalvásban.”



Azonban van egy új kihívó az interaktív játékok terén.


„Az elmúlt évek egyik legnagyobb húzóterméke, ami idén is rendkívül keresett, egy interaktív cica. Ez a kisállat hangokat ad ki, mozog, világít, és hihetetlenül aranyos. A gyerekek egyszerűen imádják, fiúk és lányok egyaránt.” – fejti ki a szakértő.


Labubu, az évszázad trendjátéka


Az év leglátványosabb és legmeglepőbb trendje egyértelműen a „Kidult” (kid + adult, vagyis gyerek-felnőtt) szegmens térhódítása.

Ezeket a termékeket már nemcsak a gyerekek, de a tinédzserek és a fiatal felnőttek is szenvedélyesen gyűjtik, a trendet pedig egyértelműen a TikTok hajtja.


A divat koronázatlan királya idén egyértelműen a Labubu.

Ezek a rejtélyes, vakdobozos figurák valóságos őrületet indítottak el. A siker titka a kibontás izgalma, hiszen sosem tudni, pontosan melyik figura lapul a dobozban. Egyes ritka szériákért a másodlagos piacokon, több száz vagy több ezer dollárt is kifizetnek a gyűjtők. De nem csak a Labubu hódít. Hasonlóan népszerűek az élénk színű, rendkívül puha, innivalót formázó Bobatea (Bubble Tea) plüssök is.

TOVÁBBI KARÁCSONYI CIKKEK:



A karácsony a játékpiacon hagyományosan messze a legerősebb időszak.



„Az európai játékpiac mintegy 6 százalékkal nő idén, a karácsony az éves értékesítések 23 százalékát adja. Azt látjuk, hogy a vásárlók idén többet költenek, a kosárértékek magasabbak, mint tavaly. A szülők gyerekeik ajándékaira fordított kiadásai várhatón 12 százalékkal nőnek az előző évhez képest” – részletezte a szakértő.



Borhi Zsombor azt javasolja mindenkinek, hogy ne halogassa az utolsó pillanatra az ajándékok beszerzését:


„A legnépszerűbb, legmenőbb termékek, mint az említett interaktív játékok, a sláger társasok vagy a Labubu figurák, rendkívül gyorsan fogynak. Aki biztosra akar menni, hogy a fa alá kerüljön álmai ajándéka, annak érdemes minél hamarabb lecsapnia rá, mert ezekből nem biztos, hogy lesz utánpótlás december végéig.”

Forrás: Játéksziget

Post Author: Miklós Edit

Miklós Edit újságíró, főszerkesztő és szövegíró, a FreeMix lapcsalád alapítója. Korábban Koronczay Editként ismerhették a nézők és olvasók. Több mint 25 éve dolgozik a médiában: az Echo TV, a Duna TV és a Magyar Televízió szerkesztő-riportereként kezdte pályáját, majd a Femina és a Cafeblog újságírójaként folytatta. Saját lapcsaládja ma már havi 3-4 milliós olvasottsággal működik. Különösen fontos számára az egészségtudatos, kiegyensúlyozott életmód népszerűsítése. Írásaival támogatni szeretné mindazokat, akik a testi-lelki egyensúlyt keresik. A szakmája egyben a szenvedélye is. A Táplálékallergia Magazin célja, hogy segítsen a tudatos, egészséges életmódban és útmutatót ad a különböző ételallergiákban, diétákban is. Tematikája: egészség, tudatos életmód, diéta.