Milyen a jó tisztítószer? A szakértő elárulja

Milyen a jó tisztítószer? A szakértő elárulja

Fenntartható újévi fogadalom: ragyogó otthon, tiszta bolygó. 40 ezer forintból indított vállalkozás forradalmasította a tisztítószer piacot. De milyen a tényleg jó tisztítószer? A szakértő elárulja



Az Újév alkalmából sokan fogadkoznak, hogy mostantól környezettudatosabb életmódra térnek át. De vajon hogyan lehet a mindennapokban valóban zöldebb alternatívákra váltani, miközben még mindig él az a tévhit, hogy például az öko tisztítószer hatékonysága elmarad hagyományos társaik mögött és túlságosan drága is. Ezekre adhat megoldást az ÖkoBrill, amely nemcsak a tisztaság, hanem a fenntarthatóság terén is új mércét állított fel.



Nagy Gábor és Nagy Antal mindössze 40 ezer forinttal és hatalmas álmokkal indította útjára vállalkozását 1995-ben. A történet, ami évtizedekkel ezelőtt ipari tisztítószerekkel kezdődött, mára egy környezettudatos forradalommá vált a tisztítószer piacon. A tulajdonosoknak eredeti szakmájuktól jócskán eltávolodva – egyikük pék, másikuk bőrdíszműves – sikerült felépíteniük egy piacvezető és elismert vegyipari céget.

A céglegújabb termékcsaládja ma már nemcsak az otthonok tisztaságáról gondoskodik, hanem bolygónk jövőjéről is. A kezdetektől fogva a minőség és a hatékonyság állt a középpontban, nem pedig a költségek minimalizálása. 



Megtévesztő ígéretek 



Az Újév tökéletes alkalom arra, hogy olyan szokásokat alakítsunk ki, amelyek nemcsak nekünk, hanem a bolygónknak is jót tesznek. „2025 legyen az az év, amikor a tisztaság egyet jelent a fenntarthatósággal!” – jelentette ki a cég alapítója.



„Mindenkinek fontos lenne megismerni a „zöldre mosás” fogalmát, amikor bizonyos termékek elsőre környezetbarátnak tűnnek, de valójában nem azok” – hívta fel a figyelmet Nagy Antal.  Úgy fogalmazott: ez napjaink egyik legnagyobb fogyasztói csapdája. „A szép csomagolás és a hangzatos reklámszlogenek mögött sok esetben ugyanazok a káros anyagok rejtőznek, mint a hagyományos tisztítószerek esetében” – emelte ki a szakértő.



Ugyanakkor a Green Brands minősítés az objektív bizonyítéka annak, hogy ezek a termékek valóban fenntartható és tiszta alternatívát kínálnak. A vállalat szigorú tesztelési folyamatot alkalmaz, amelyet eredetileg ipari tisztítószereik fejlesztésében tökéletesítettek.



Az elnyert cím szigorú kritériumokat követel meg.

A gyártási folyamatok ökológiai lábnyomának minimalizálását, az alapanyagok természetességét és a csomagolás fenntarthatóságát, a minősítés folyamata átfogó értékelést tartalmaz, amely kiterjed a teljes gyártási és logisztikai láncra, a termékek hatékonyságára, és a fogyasztói visszajelzések figyelembevételére is.

„Minden összetevő egészség- és környezetbarát, a mosószer elnyerte az ECOLabel minősítést is, annak köszönhetően, hogy illatanyag-mentes, nem kell hozzá mérgező öblítő, így a legérzékenyebb bőrű babák számára is biztonságos” – tette hozzá az alapító. 



Egy inspiráló családi történet



A Green Brands nemzetközi tanúsítvány egyértelmű elismerése annak, hogy ez a termékcsalád nemcsak szavakban, hanem tettekben is elkötelezett a fenntarthatóság mellett. Jelenleg a pályázó cégeknek, vállalatoknak mindössze 30 százaléka képes első nekifutásra megszerezni az elismerést.



A Green Brands elismerése egy évtizedes munka eredménye. Nemcsak a tisztítószereink, hanem egész vállalati filozófiánk úgy változott, hogy valóban fenntartható megoldásokat nyújtsunk vásárlóinknak.



A vállalat az ipari szegmensben szerzett tapasztalatait hasznosította a háztartási termékek körében is. 



„A vendéglátásban a tisztítószereknek azonnal és maradéktalanul kell működniük, hiszen egy éttermi konyhában nincs idő extra sikálásra” – fogalmazott a szakember.

Ez az alapelv került át a háztartási tisztítószerek fejlesztésének folyamatába is, ahol mindvégig a fókuszban maradt a környezettudatosság. „Termékeink szigorúan tesztelt, fosszilis alapanyagoktól mentes formulái garantálják, hogy a zsíros edények, vízköves felületek és piszkos ablakok tisztítása kompromisszumok nélkül történjen meg” – tette hozzá.



„A termékcsalád hat különböző tisztítószerével és illatmentes mosószerével bebizonyította, hogy a környezetvédelem és a hatékonyság nem zárja ki egymást. A cél nem csupán az, hogy tiszta otthonokat teremtsünk, hanem az is, hogy a közös felelősségre, a bolygónk védelmére is felhívjuk a figyelmet” – összegezte Nagy Antal. 

Sajtóközlemény

Kép: FreePik

Facebook oldal: ITT>>>

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük